Weer thuis - Reisverslag uit Herfte, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Herfte, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Frans en Lia

Blijf op de hoogte en volg Frans

04 Juli 2008 | Nederland, Herfte

Zo na precies 40 dagen zijn we weer thuis. Donderdag 3 juni 's morgens alle spullen ingepakt en nog even in het restaurantje een wijntje genomen in afwachting van de taxi die met ingepakte fietsen ons zou komen ophalen om kwart voor twee. Was natuurlijk wel even spannend of die zou komen. Maar precies om kwart voor twee was die er. Alle spullen ingeladen en vervolgens richting vliegveld. Was best nog wel een eindje weg en dus erg luxe om daar per auto heen te gaan. Ton en Miep waren er al en riepen meteen dat hun fietsen nu ook ingepakt waren maar dat ze er best nog wel even mee bezig waren geweest. Dus onze oplossing om het te laten doen was zo gek nog niet. Na het inchecken nog even wat gegeten en vervolgens het iets verlate vliegtuig in. Vlucht over spanje met helder weer en goed te zien hoe droog spanje is op de Spaanse hoogvlakte. Overstappen in Palma de Mallorca ging ook soepel en precies op tijd gelandt op Schiphol. Alle bagage kwam de lopende band af en ook de fietsen waren er. Dus naar de uitgang. Daar wachtten ons een verrassing Trees, Fred en Yvette stonden daar met een groot spandoek. Erg leuk. Nog even wat gedronken en vervolgens even puzzelen hoe we de twee dozen met fietsen in de auto kregen incl. alle bagage en personen. Ook dat lukte en daarna Yvette naar Amstelveen gebracht. Vervolgens naar Zwolle. Ik was blij dat Fred reed want ik was toch wel behoorlijk moe. Om pakweg twee uur 's nachts waren we thuis. Nog even een wijntje en daarna heerlijk het waterbed in. Was wel even wat anders dan 5 en een halve week op de grond vanwege een lek slaapmatje. Vandaag alles opgeruimd en dadelijk lekker bbq'en.
Liefs Lia en Frans

• 04 Juli 2008 - 15:52

Chris En Francisca:

Leuke en mooie foto's!
    Groetjes en tot zondag

• 04 Juli 2008 - 17:51

Aad En Erna:

Wij hebben enorm genoten van jullie verslag en foto's tijdens jullie bijzondere reis.Super prestatie!Lekker genieten v.d.bbq!
    Groetjes,Aad en Erna.

• 04 Juli 2008 - 21:32

Lucienne:

Hoi lia en frans,

fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen...jammer dat ik ook niet op schiphol kon staan had me erg leuk geleken....lekker weer thuis hè?
    Ik denk dat jullie er niet zoveel zin in hebben maar mochten jullie dat wel hebben dan zijn jullie welkom morgen hoor, zaterdag om een borrel te komen drinken ter ere van mijn 55e verjaardag....

maar goed wie weet zien we elkaar gauw.

groetjes lucienne

• 05 Juli 2008 - 19:24

Piet En Lia :

Dag Lia en Frans,
    Een berichtje uit Appeltern. Wij hebben al weer 2 nachtjes in ons warme waterbed geslapen.Ligt iets beter dan op het dunne matje!
    Onze terugreis is ook prima verlopen.Om 19.00 zijn we geland op vliegveld Eindhoven.We zaten bij het rechter raampje en zagen onze familie, op de landingsbaan, al voor het raam staan zwaaien en.... ook voor ons een warm onthaal met spandoek en ballonnen.
    Het huis versierd en een heerlijke taart in de koelkast en natuurlijk de nodige bossen bloemen.
    Veel rust hebben we nog niet gehad. Aanloop en telefoontjes. Vandaag hadden we een verjaardag in Tilburg. Nu nog even tijd nemen om te acclimatiseren en dan begint het 'gewone' leventje weer. Jullie maandag weer aan het werk zeker? We vonden het heel leuk en gezellig om jullie ontmoet te hebben. Jullie zijn welkom bij ons in Appeltern.Lieve groetjes, Piet en lia van den Bergh

PS: Lia, je had ons wel verteld dat je de halve marathon gelopen had, maar dat je zo goed kon fietsen, beter zelfs dan Frans, dat wisten we niet. Knap hoor!

• 05 Juli 2008 - 20:45

Marijke:

Welkom thuis!

Ik bel morgen om nog meer van jullie reis te horen. Super hoor.

groetjes Marijke

• 25 Juli 2008 - 10:25

Mat Knaapen:

Hoi Lia en Frans,
    Wij -Arjan en ik- zijn inmiddels ook al lang weer thuis. Mijn video is klaar, op een paar plekken figureert jullie tentje en jullie zijn zelf ook een paar seconden te zien. Ik stuur binnenkort nog een paar foto's waar jullie op staan. Eerst mijn verslag tikken.

Groeten , Mat Knaapen