Onderweg naar Granada - Reisverslag uit Huelma, Spanje van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Onderweg naar Granada - Reisverslag uit Huelma, Spanje van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Granada

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

19 Juni 2009 | Spanje, Huelma

Hoi, ja ja dat is even snel. Nu al weer een berichtje. Zitten in de plaatselijke bibliotheek waar we zomaar tegenaan liepen op een korte wandeling op zoek naar een winkel. Eigenlijk zijn we naar binnen gevlucht want buiten is het 35,5 graad en hier moet ik me aan mijn stoel vast houden zo hard draait de airco. Maar lekker!!!!
Vandaag dus vertrokken uit Cazorla na een rustdag en op weg naar Granada om daar het Alhambra te gaan bekijken. Blijven daar dus ook een dag. De toegangskaarten hebben we al via internet geregeld. Hoop maar dat het werkt. Het was vandaag heel warm en zijn na 77 km gestopt in het plaatsje waar we ook wilden komen. Hadden liever nog wat doorgefietst maar het volgende hostal was waarschijnlijk 36 km verder en dat was even te ver. Morgen nog zo'n 90 km naar Granada. Moet lukken toch!! Moeten nu onze tijd volmaken tot het avondeten om een uur of 9 maar dat gaat wel goed komen. Verder op dit moment weinig nieuws onder de spaanse zon. Tot de volgende keer.

Oh ja geen foto's dit keer.

Groeten,

Lia en Frans op weg naar Granada.

• 19 Juni 2009 - 16:03

Frits:

Wat een fantastische reis
    Wij hebben ook ooit kaarten voor het alhambra via internet geregeld en dat heeft prima gewerkt.
    Neem voor deze bijzondere plek wel voldoende tijd, want het is daar indrukwekkend.
    Veel plezier nog.
    Groet MSUN

• 19 Juni 2009 - 20:33

Chris En Francisca:

Eindelijk dan toch lekker warm. Veel plezier bij het Alhambra. Doe het maar rustig aan met die hitte.
    Groetjes weer.

• 20 Juni 2009 - 11:01

Theo Veldboer:

Beste mensen.

Hoezo sportief! Wij zitten in Frankrijk. Nog veel succes. Theo en Emmy

• 22 Juni 2009 - 08:15

Gerrit V:

Het ziet er indrukwekkend en sfeervol uit zowel de foto's als de route op Google Earth.
    Geniet nog van de laatste dagen daar. Hopelijk neemt de hitte wat af.
    Groeten,
    Gerrit

• 23 Juni 2009 - 07:39

Frans (en Ireen):

Hoi Frans en Lia,

Zojuist teruggekeerd van een werkelijk helemaal volkomen totaal andersoortige vakantie. Had niks met fietsen te maken, maar alles met mooi weer, prachtige omgevingen (o.a. Midi Pyreneeën en Gorges du Tarn) en lui onder de caravanluifel een vuilniszak vol boeken leeglezen.

Bij thuiskomst natuurlijk eerst de mailbox van zijn (90%) reclame- en spamberichtjes ontdaan en daarbij natuurlijk ook op jullie “waarbenjij.nu-verhaaltjes” terechtgekomen.
    Mijn God! Wát een inspanningen! Waar haal je de kracht en moed vandaan.
    Bewondering en “bravo-met-luide-stamp”.
    En aan je reisverslagen te merken heb je zelfs ook nog tijd om -tussen al dat bergie-op-bergie-af-gehijg door- óók nog van de omgeving, de natuur en de couleur locale te genieten.

Dank voor jullie verhalen.
    Behouden thuiskomst.
    En . . . Tot zaterdag!