Morgen vliegen - Reisverslag uit Olbia, Italië van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Morgen vliegen - Reisverslag uit Olbia, Italië van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Morgen vliegen

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

29 Juni 2012 | Italië, Olbia

Hoi,

Bonifacio is een leuk stadje om er eens een dag rond te kijken en te verblijven. Wel erg druk met toeristen maar daar doen wij natuurlijk zelf ook aan mee.
Woensdag zijn we overgevaren naar Santa Teresa op Sardinie. Wij hadden de eerste boot en hebben op de boot maar wat gegeten. Aan de overkant weer op de fiets geklommen en richting Olbia gefietst. Mooie kust en verschillende aanlokkelijke strandjes maar we hebben ons ingehouden. We wilden in de buurt van Olbia een camping en die hebben we ook gevonden. Een rustige camping met een heel groot zwembad. Heerlijk aan het relaxen geweest en Italie van Duistland zien winnnen. Het is nog lang onrustig gebleven.
Vanmorgen via een omweg naar Olbia gefietst. We wilden nog een paar uur aan het strand verblijven en een paar laatste duiken in de zee maken. Nu zitten we in het Jazz Hotel in Olbia op 500 meter van het vliegveld vandaan. Een 4 sterren Hotel, met airco, en die is hard nodig want het is hier wel 37 graden of meer. Onze bagage werd naar onze kamer gebracht. Vanavond gaan we de oude stad van Olbia verkennen en dan morgen moeten we om half negen op het vliegveld zijn. Nou dat moet wel lukken.
Het vliegtuig gaat om 10:35 uur en als alles goed gaat landen we om 12:55 op schiphol.
Beankt voor alle reacties en we spreken jullie weer spoedig.

Groeten Lia en Frans

• 29 Juni 2012 - 14:24

Kitty:

Ook al heb ik niet eerder gereageerd, ik heb de verslagen gevolgd en gelezen. En bewondering gehad voor jullie stoere beklimmingen! Maar jullie hebben ook lekker rust genomen en genoten van het mooie eiland. Daarbij dan ook nog een stukje Sardinie, leuk hoor. Ik weet niet of jullie dit nog lezen, maar een hele goede thuisreis toegewenst en anders: welkom thuis.

• 29 Juni 2012 - 15:08

Sandra:

Klinkt mooi dat Sardinië! Ik ben benieuwd naar de foto's. Goeie reis en tot morgen! X

• 29 Juni 2012 - 15:09

Anneke En Karel:

Hè, dan is morgen eindelijk de Kerkum familie weer compleet in ons land.
    Lijkt ons een prachtige vakantie Lia en Frans die jullie gehad hebben.
    Wij zien elkaar a.s. vrijdag, gezellig!
    Goede terugreis toegewenst.

• 29 Juni 2012 - 15:17

Lucienne:

nou dat was het dan weer hè? Veel te snel voorbij.....geniet nog maar even van de sterren en airco...nou dat laatste heb je hier niet nodig ofschoon het één van de betere dagen is dan geweest, het wil nog steeds niet zomeren hier....helaas. In ieder geval een goede vlucht terug en wel thuis.....
    groetjes

• 30 Juni 2012 - 14:04

Hermien En Angela:

Wij waren vandaag om twee uur thuis eerst uitgepakt en een was zit al in de machine! Eerst maar eens naar jullie laatste bericht gekeken. Straks alle berichten natuurlijk lezen dat spreekt vanzelf. Jullie hebben het nog warmer gehad dan wij! Bij ons kwam de temperatuur op 34 gr. was al warm genoeg hoor! Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie hebben genoten wij ook trouwens. Jullie bagage kwam aan op dezelfde band waar wij ook onze begage kregen. Jammer dat we elkaar niet gezien hebben maar ja er stond iemand ons op te wachten en dat wilde we natuurlijk niet langer laten duren! Bel jullie straks! Groet Hermien en Angela