Addo en verder - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Addo en verder - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Addo en verder

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

23 November 2013 | Zuid-Afrika, Knysna

Voor alle duidelijkheid ik (Frans) schrijf de verhalen en Lia controleert ze. Ik heb dus mijn enkel verzwikt en kon r 's avonds niet op staan. Ben op de rug van Lia naar het restaurant vervoert. Sterke meid, maar natuurlijk geen gezicht. Terug kon ik weer lopen. Naar Addo een prima reis gehad. Door het gebied van de Mohair. Weten nu precies waar deze wol vandaan komt na een museum bezoek. In Addo een prima chalet met uitzicht op het park. Daar heel veel olifanten gezien. Hele grote maar ook kleintjes van die Dombo's het vliegende olifantje. Ook veel buffels en nog veel meer. Nu in Tsitsikamma. Een huisje direct aan zee en spelende dolfijnen in de golven. Morgen wandelen.

Groeten Lia en Frans

• 23 November 2013 - 19:48

Karin:

Dat klinkt weer goed!

• 23 November 2013 - 19:53

Anneke En Karel:

Nou zeg Lia kan wel wat! Onze complimenten.
    Het lijkt ons leuk om al die dieren te zien terwijl ze niet per definitie in een dierentuin zitten opgesloten.
    Geweldig dat jullie zoiets ondernemen!

Groetjes, Anneke en Karel

• 23 November 2013 - 19:59

Lucienne:

Hoi Frans en Lia,

Ja ik zie het al voor me, Frans op Lia's rug....wat een bikkel die meid zeg.....maar goed jullie maken veel mee.
    Ik vind het nu wel jammer dat ik niet zo'n reisverslag heb gemaakt van mijn reis naar Bali. Heb wel de nodige foto's geplaatst op FB maar niet iedereen leest dat. Helaas heb ik ook te weinig opgeschreven van mijn excursies. Dus blijf schrijven jongens dan genieten er nog meer mensen van....veel plezier nog en geniet van de dolfijnen.

• 23 November 2013 - 20:37

Angela Kerkum:

Lieve help Lia, en nu?Zit ijj nu op Frans zijn rug????? Maar ik neem aan dat alles nu weer goed gaat! Maria is erg zenuwachtig met haar computer zit nu bij ons dus ik doe het ook via haar.Zij zou dolgraag kleine olifantjes willen zien in het wild!!!!!! Hier alles OK gaan maandag naar Lissabon! Jullie nu naar Tsitsikamma park blijf genieten. We houden contact vis SMS.
    Lieve groet van Maria, Hermien en Angela

• 23 November 2013 - 23:11

Chris En Francisca:

Wat lief die kleine olifantjes!
    Geweldig Lia, ik doe het je niet na met Chris op mijn rug ha ha ha.
    Geniet in jullie huisje aan zee en wandel ze.

Groetjes
    Chris en Francisca