Addo en verder - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Addo en verder - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Addo en verder

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

23 November 2013 | Zuid-Afrika, Knysna

Voor alle duidelijkheid ik (Frans) schrijf de verhalen en Lia controleert ze. Ik heb dus mijn enkel verzwikt en kon r 's avonds niet op staan. Ben op de rug van Lia naar het restaurant vervoert. Sterke meid, maar natuurlijk geen gezicht. Terug kon ik weer lopen. Naar Addo een prima reis gehad. Door het gebied van de Mohair. Weten nu precies waar deze wol vandaan komt na een museum bezoek. In Addo een prima chalet met uitzicht op het park. Daar heel veel olifanten gezien. Hele grote maar ook kleintjes van die Dombo's het vliegende olifantje. Ook veel buffels en nog veel meer. Nu in Tsitsikamma. Een huisje direct aan zee en spelende dolfijnen in de golven. Morgen wandelen.

Groeten Lia en Frans

• 23 November 2013 - 19:51

Karin:

Is dat nou nodig...2 keer dezelfde mail versturen? Jullie proberen ons echt jaloers te maken he!;)

Maar zoals in de vorige mail klinkt het allemaal weer heel mooi!!

• 23 November 2013 - 23:52

Sandra:

Nu ben ik echt jaloers!!! Zuid-Afrika blijft op mijn 'things to do list' staan ;-)
    Geniet er van! x Sandra

• 24 November 2013 - 01:48

Frans Z.S.:

Wat lees ik nou Frans?? Jij op de rug van Lia naar het restaurant? Dat lijkt me wel een zéér bijzondere aanblik! Moet je bij gelegenheid (bijvoorbeeld in februari in Oostenrijk) nog maar eens een keer laten zien. Maak ik er foto's van want die zul je wel niet hebben . . .
    Oh ja . . . Als je ook nog bij de zee komt: Niet gaan surfen!!! Er zitten daar haaien die met regelmaat iemand oppeuzelen, hoorde ik vandaag in het journaal. Maar verder: GENIET !!!!

• 25 November 2013 - 09:19

Marieke:

Hé Frans, doe je wel een beetje voorzichtig? Met 80 km/uur over dirt roads met potholes rijden, nou ja, vooruit maar. Maar nu een enkel verzwikken en je door Lia laten dragen... Ik weet het niet. :>)

Frans en Lia, geniet van alle dieren, maak er mooie foto's van. Want die willen we natuurlijk wel zien op kantoor! En kom heelhuids terug. Groeten, Marieke

• 25 November 2013 - 09:34

Leo Van Ballegooijen:

Hoi Lia en Frans,

Stop met simuleren Frans, Lia heeft ook vakantie en je kunt niet de hele tijd op haar rug meeliften.
    Fantastisch als je vanuit je chalet naar spelende dolfijnen kunt kijken.
    Geniet lekker verder van deze mooie reis. Groet, Leo.