in thusis vlak voor de Splugenpas - Reisverslag uit Thusis, Zwitserland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu in thusis vlak voor de Splugenpas - Reisverslag uit Thusis, Zwitserland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

in thusis vlak voor de Splugenpas

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

16 Juni 2015 | Zwitserland, Thusis

Nu dat dagje zwemmen in de Bodensee liep even anders. Het was niet wat ze beloofd hadden, maar het was prima relax weer. Ons de hele dag prima vermaakt. Om ongeveer 5 uur ging het on weren en heeft heel hard geregend tot maandag 5 uur in de middag. Alles dus drijfnat meegenomen en maar weer een nachtje in een hotel doorgebracht. Vandaag dinsdag was het droog en lekker fietsweer. Doorgereden naar Thusis over kleine weggetjes en dat zijn zulke mooie plekjes waar je met de auto nooit komt. Vlak voor Thusis nog even een tegenslag. Ik kreeg een gebroken ketting. Maar gelukkig had ik daar schakeltjes voor bij mij. Gemaakt en weer door. Wij zijn de ronde van Zwitserland nog in Chur tegengekomn. Wat rijden die gasten toch hard. We weten nog niet of se de pas gaan doen. 32 km klimmen is toch een heel eind. Mogelijk pakken we de trein naar St. Moritz en dalen van daar af naar het Comomeer. Overigen zitten we nu op de camping in Thusis en het regent alweer. Net alles droog.
Weet iemand van mijn werk of pkstbus 17 nog werkt?
Voor alle duidelijkheid omkeren heeft geen zin meer. We zijn inmiddels over de helft.

Liefs Lia en Frans

• 16 Juni 2015 - 22:36

Chris En Francisca:

Hoi daar toppers, het zit jullie niet echt helemaal mee hè, maar wij zouden lekker de trein
    naar St. Moritz nemen en dan gaat het daarna vast allemaal wat beter.
    In ieder geval veel succes verder!
    Gr.xx

• 16 Juni 2015 - 22:39

Chris En Francisca:

Sorry, was nog vergeten dat we 4 foto's doorgekregen hebben.
    Goede regenpakken hoor. Die hebben jullie wel nodig.
    Gr.weer

• 16 Juni 2015 - 23:11

Johan En Anita:

Klinkt goed, alleen dat weer, jammer he. het is allemaal zoveel leuker, gezellige en mooier als de zon schijnt. Hij komt vanzelf weer.
    Blijf genieten en fijne tour!

• 17 Juni 2015 - 08:44

Marieke:

Hoi Frans en Lia, postbus 17 is niet meer. het is óf postbus 2232, 3500 GE Utrecht óf gewoon Zuiderwagenplein 2, 8224 AD Lelystad. Ik begrijp dat er inmiddels wat meer foto's op de site staan. Ga ik direct naar kijken. Heel veel plezier en verstandig om die trein een stuk te nemen.

• 17 Juni 2015 - 08:50

Yvette:

hopsa! over de helft, goed bezig! Wat een pech, gebroken ketting en zoveel regen, maar jullie fietsen vast de zon tegemoet!

x

• 17 Juni 2015 - 13:10

Fred:

Hoi bikkels, gewoon dóórstoempen! Boven de wolken schijnt de zon, dus die pas kan niet hoog genoeg zijn. :-)

• 17 Juni 2015 - 13:11

Fred:

• 17 Juni 2015 - 17:58

Lucienne :

Nou idd Fred dienaars kan niet hoog genoeg zijn. Hahaha..
    Maar terugkeren, omdraaien heeft echt geen zin, dus beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald gaat niet op voor jullie! Ja doorstoempen dus.....hihihi
    Veel plezier nog.....ook in de trein!

• 18 Juni 2015 - 09:21

Dorien:

Leuk die reisverhalen, ik krijg zin in mijn vakantie! En postbus 17 werkt niet meer, niet meer gebruiken dus. Het nieuwe postadres is: Postadres: Postbus 2232 | 3500 GE Utrecht Groet van Dorien