In Zocca - Reisverslag uit Zocca, Italië van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu In Zocca - Reisverslag uit Zocca, Italië van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

In Zocca

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

24 Juni 2015 | Italië, Zocca

Vandaag in Zocca aangekomen. Een rit van 58 km vanaf Modena. 25 km vlak en de rest klimmend. Maar eerst iets over Modena. Modena heeft een mooi oud stadcentrum met wel 18 kerken. Qua gezelligheid viel de stad ons een beetje tegen. Weinig terrasjes en restaurantjes en de meeste vrij prijzig. 10 euro voor 2 normale flesjes bier vinden wij toch wel een beetje gortig. Toch uiteindeljk een restaurantje op een pleintje gevonden. Heel gezellig en heel druk. Vandaag, woensdag 24 juni, naar Zocca gereden op weg naar Florence waar we vrijdag hopen aan te komen. Daar blijven we een dag en dan het laatste raject naar Rome wat ons nog 5 dagen kost. De plannig is volgende week vrijdag .

Liefs Lia en Frans

• 24 Juni 2015 - 17:59

Chris En Francisca:

Jullie gaan nu wel weer heel lekker zo te lezen.
    Houden zo.
    Wat een prijs voor 2 biertjes.
    Geen wonder dat het in dat restaurantje waar jullie uiteindelijk kwamen zo druk was.
    Daar gaat iedereen naar toe!
    Succes naar Florence!
    Gr.xx

• 24 Juni 2015 - 19:44

Lucienne:

Sjonge jonge dat schiet al op zeg. Jullie gaan als een speer.
    Heel toevallig kreeg ik per ongeluk jullie routekaartje ineens in beeld.
    Prachtig! Jullie naderen Rome. Vergeet vooral niet te geniet en hoor! Maar dat is wel aan jullie toevertrouwd. Ach het mag wat kosten, maar dan heb je ook wat......straks thuis weer wat zuiniger aan doen. Het is maar zo weer voorbij.....
    Goede reis verder. Ciao!

• 24 Juni 2015 - 21:52

Anita:

Jeetje zo dichtbij jullie doel al! Geweldig, en ach zo'n biertje smaakt zo heerlijk na een warme inspannende dag. Ik zeg neem er nog maar eentje hoor! Heerlijk te lezen, ik wil ook weer bij dat gevoel zijn. Gewoon lekker trappen, om je heen kijken. Genieten van een drankje en de eenvoud! En van elkaar. Ik geniet gewoon op afstand een beetje mee hoor. Rome al bijna in zicht. Maar pas op het fenijn zit in de staart. Ik blijf jullie volgen.... Reis voorzichtig. Liefs, Anita