In een dorpje vlakbij Sacrofano - Reisverslag uit Sacrofano, Italië van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu In een dorpje vlakbij Sacrofano - Reisverslag uit Sacrofano, Italië van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

In een dorpje vlakbij Sacrofano

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

02 Juli 2015 | Italië, Sacrofano

Vandaag echt het fenijn zit in staart meegemaakt. Van San Gemini naar een hotel vlakbij Sacrofano gefietst en weer 85 km op de teller bijgeschreven. Veel klim werk, 1700 hoogtemeters en dat valt niet mee bij een temperatuur van 34 graden. Morgen nog warmer, 37 graden maar dan is het nog maar 30 km naar de Sint Pieter in Rome. Ja jullie lezen het goed. Nog 30 km en dan zijn we op de bestemming. Familie Hou de Sms in de gaten want ik stuur een bericht wanneer we er zijn. Vanaf Assisi zijn we samen opgegaan met Kees en Marij. Erg gezellig. Vrjdag, zatrdag en zondag zijn we in Rome en maandag verkassen we naar een hotel in de buurt van het vliegveld. Dinsdag vliegen we terug.

Liefs Lia en Frans

• 02 Juli 2015 - 18:44

Theo Veldboer:

Knappe prestatie! Geniet van Rome.
    Gr Theo

• 02 Juli 2015 - 18:49

Trijntje:

hallo lia en Frans knap hoor, nog even volhouden

• 02 Juli 2015 - 19:20

Kitty:

Nog even. De laatste loodjes. Dat gaat jullie ook lukken. En in Nederland is ook een hittegolf, dus ook rond de 30 hier! Fijne dagen in Rome!

• 02 Juli 2015 - 19:36

Anita Van Marle:

Wat een leuk verhaal, tja ik weet er alles van. Het is zo'n gek gevoel
    Er bijna te zijn en dan toch nog zoveel te moeten klimmen. Gezellig dat jullie mede reizigers hebben. Altijd leuk om elkaar te steunen, doen wij ook met de Gemnet groep
    Morgen wordt t genieten, Rome inzicht, voldaan gevoel en nog maar weinig
    Kilometers te gaan. En daar is dan de beloning. Rome is fantastisch. Een tip, kom via de Engelenburcht de stad in Rijden naar t Sint Pietersplein. Ik zit op jullie bagagedrager en geniet mee. Heel veel plezier morgen, jullie zijn TOP.
    Dit moment vergeet je nooit meer. Succes nog met deze laatste km, g
    Ciao, Anita

• 02 Juli 2015 - 19:39

Lucienne :

Wow! Dat is pittig....hoe de temperatuur voelt dat weten we nu ook wel maar om kilometers en hoogtemeters te moeten maken pfffff wederom respect? Maar jullie worden beloond! Jammer dat er niet zo'n intocht is voor jullie als zaterdag in Utrecht voor de Tour de France.
    Zal aan jullie denken! Succes met de laatste venijnige metertjes.....maar geniet van het verblijf in Rome
    XXX

• 02 Juli 2015 - 20:04

Trees:

Ik hou de sms in de gaten hoor, maar ik moet werken en heb een nieuwe mobiel.....
    Hier was het vandaag 36 gr. Maar gelukkig kan ik er tegenwoordig tegen. Nu rommelt het in de verte en probeert Chris de kenneldeur open te krijgen.
    Nog even de laatste loodjes. Het voelt morgen vast raar. Jullie zijn er en hoeven niet over de route van morgen na te denken. Dat wordt afkicken.
    Liefs Trees

• 02 Juli 2015 - 20:59

Chris En Francisca:

Wat geweldig dat jullie haast in Rome zijn.
    Succes met de laatste kilometers!

We wachten op jullie sms.
    Groetjes xx

• 02 Juli 2015 - 21:42

Sandra:

Ja bijnaaaa! Super knap!! :-) Ik hou mijn telefoon ook in de gaten. Succes met het laatste stukje en alvast fijne dagen in Rome!
    X Sandra

• 03 Juli 2015 - 00:18

Yvette:

Hopsakee, jullie zijn er bijna! Ik wacht de sms af... Hebben wel een bruiloft, dus hopelijk zijn jullie op tijd binnen ;-)

Succes en geniet van het moment! Xx

• 03 Juli 2015 - 13:41

Angela :

net jullie sms gezien. Geweldig dat jullie er zijn! Nu hier is het ook snikheet!
    ga lekker genieten van Rome we horen nog wel wat jullie dinsdag doen!
    we rekenen in ieder geval op jullie.
    lieve groet van Maria, Hermien en Angela