daar gaan ze... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu daar gaan ze... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

daar gaan ze...

Door: het uitzwaaicommité

Blijf op de hoogte en volg Frans

25 Mei 2008 | Nederland, Zwolle

Zwolle, 9.30 (toch weer dat zwols kwartierje), het vertrek. Na de laatste spullen in de stuurtas gepropt te hebben kon het afscheid beginnen en na de nodige zoenen en laatste omhelsingen zijn ze onder luidt gejoel en vol goede moed gaan trappen. De hele buurt liep uit om te zwaaien!

Ik (yvette) ben gaan douchen en ik was er nog niet onder vandaan of daar ging de telefoon... Lia, "ik ben mijn kabelslot vergeten". Dus Taxi-Trees is direct in de auto gesprongen om het te brengen, ik stond tenslotte nog druipend in m'n badjas. (Bovendien wacht ik het moment af dat ze bellen vanuit Zuid-Frankrijk of ik nog wat wil komen brengen...)
Maar goed, al met al toch een goed vertrek en we hopen ze weer heelhuids terug te zien!

• 25 Mei 2008 - 10:15

Karin En Luuk:

Hallo!

Als het goed is zijn jullie al een heel eind op weg als jullie dit lezen! Want ik ga er niet vanuit dat jullie in Soest al in internetcafe induiken...Wij hopen dat het weer jullie dit jaar wat meer meezit. Bij jullie jullie vertrek was het wel wat waaierig he!

Heel veel plezier samen en vooral veel succes gewenst!!!

Groetjes Karin en Luuk

• 25 Mei 2008 - 10:59

Sandra En Lawrence:

Hoi,

Leuk begin, maar ja het hoort erbij om altijd iets te vergeten als je op vakantie gaat. Wij wensen jullie een hele goeie tocht en veel zonneschijn toe.

Groetjes Sandra en Lawrence

• 25 Mei 2008 - 14:13

Fred:

Toch wel een hele uitdaging.
    Natuurlijk heel veel plezier en een veilige tocht!
    Wij zullen regelmatig aan jullie denken (bij het grasmaaien bv.)

Geniet er van!!!!

• 25 Mei 2008 - 16:34

Sandra:

Haha, zo vergeet iedereen altijd wel iets he. Gelukkig kon het achterna gebracht worden, scheelt weer een stukje fietsen :-p Als het goed is zitten jullie nu vlakbij Hilversum. Hier was het vandaag nagenoeg droog dus ik hoop dat dat voor jullie ook zo was.

Groetjes Sandra

• 25 Mei 2008 - 19:23

Hermien En Angela:

Lieve help wat een toestand! Gelukkig is Trees er om alles weer op zijn pootjes terecht te laten komen. Wij denken dat het weer vandaag toch nog is mee gevallen dus op naar dag twee!

Groetjes Hermien Angela en Maria (dus HAM)

• 26 Mei 2008 - 17:01

Frans En Ireen:

Zoals zonet ook al even ge-essemmest: Véél succes en doordouwingsvermogen toegewenst.
    En natuurlijk ook ‘n beetje goed weer. Want het is een verdomd end rije!
    Groot deel van jullie tocht zijn wij ook op vakantie. Maar we zoeken graag zo her en der even een internetcafé op om jullie te kunnen volgen.
    Blijf gezond en hou je banden héél!
    Groeten van Frans en Ireen

• 27 Mei 2008 - 09:58

Hermien En Angela:

Het is dus nu dag drie! Jullie hebben nog 37 dagen te gaan!
    Ik denk dat jullie vandaag in Belgie aankomen. Geniet er van! Het zijn trouwens hele leuke foto's