Bericht doorgekregen van onze globetrotters - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Bericht doorgekregen van onze globetrotters - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Bericht doorgekregen van onze globetrotters

Door: Frans en Lia

Blijf op de hoogte en volg Frans

15 Juni 2008 | Frankrijk, Parijs

Hoi, we zitten nu in St. Jean Pied de Port.
1740 km. gepeddeld. (redactie: ik hoop niet dat ze zóveel regen hebben)
Morgen beginnen we aan het laatste stukkie van zo'n 800 km en gaan we Spanhe in via de Alto Ibaneta pas, 1057 mtr hoog.
Liefs 2op f.

• 15 Juni 2008 - 19:13

Trees:

Als jullie dit lezen hebben jullie het zwaarste stuk wel gehad denk ik. In ieder geval de hoogste col toch? Ook hoop ik dat jullie benen genoeg getraind hadden en dat het goed is gegaan. Ben benieuwd naar het volgende bericht.
    Groetjes Trees.

• 15 Juni 2008 - 19:16

Anneke En Karel:

Wij zijn en blijven zeer onder de indruk van jullie prestaties.
    Veel succes verder!

• 15 Juni 2008 - 19:17

Lucienne:

Tsjonge jonge wat heb ik een respect voor jullie...de fietsbruggen in Lelystad stellen hierbij echt niets voor....echt super wat een prestatie....hoop voor jullie op mooi weer hoor..wacht ook vol spanning op het volgende bericht

liefs en take care,

Lucienne

• 15 Juni 2008 - 20:05

Hermien En Angela:

Lieve help we worden er gewoon akelig van wat een afstanden maar die verschrikkelijke hoge berg de Pyreneen moet nog komen!!!! Wij blijven jullie volgen natuurlijk. We hopen te horen wanneer jullie veilig in Spanje zijn aangekomen. Het is vandaag zondag de 22ste dag! Maria is hier ook dus ook namens haar heel veel sterkte en toch veel fietsplezier!
    Lieve groeten Maria, Hermien en Angela

• 15 Juni 2008 - 20:15

Annie:

geweldig hoor wat jullie gedaan hebben.
    nog bijna drie weken voor de laatste 800 km, dat moet lukken. succes annie

• 15 Juni 2008 - 20:48

Chris En Francisca:

Net op google weer gekeken. Hoe is het mogelijk dat jullie daar zitten. Nu nog maar 800 km. Dat zijn toch peanuts! We vinden het echt geweldig hoor wat jullie doen. En ook nog met zoveel regen.
    Succes verder!

• 16 Juni 2008 - 16:58

Kitty En Aad:

we zitten in Corancy in de Morvan en hebben een pc op onze slaapkamer. Kunnen we toch online zijn! Fantastisch wat jullie al hebben gefietst. Het weer is hier wisselend.Gister slecht, vandaag begon goed en zijn we het Lac de la Pannisierre rondgefietst. toch flinke klimmetjes af en toe, maar zonder bepakking goed te doen! Laatste stuk toch weer regen. We hopen nu maar op goed weer morgen en ook voor jullie. groetjes

• 16 Juni 2008 - 17:48

Loes En Theo:

Geweldig kanjers.Dat laatste stukkie is een fluitje van een cent voor jullie nu jullie zo goed zijn ingereden.Ongelooflijk, al 1740 km. afgelegd.
    Nog even de tanden op elkaar en de klus is geklaard.
    Sterkte en vooral goed weer met wind mee.
    Groetjes van ons Loes en Theo

• 17 Juni 2008 - 07:41

Marilla:

Beste Frans en Lia. Wat een SUPER prestatie, ik zou het niet kunnen.Respect!Ik zal nooit meer mopperen over de Spijkenisserbrug.
    Succes en ik hoop dat het weer een beetje beter wordt voor jullie.
    Groetjes Marilla. (buurvrouw van Chris en Francisca).