Artziniega naar Covarrubios - Reisverslag uit Covarrubias, Spanje van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Artziniega naar Covarrubios - Reisverslag uit Covarrubias, Spanje van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Artziniega naar Covarrubios

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

13 Juni 2014 | Spanje, Covarrubias

Van arziniega zijn we gefietst naar Trespaderna, een ritje van 50 km. Het was half bewolkt en graad of 22. Dus heerlijk fiets weer. Om pakweg 3 uur waren we op de camping. Eerste keer kamperen dus. 'S nachts regen en onweer. Tent dus nat ingepakt en met zwaar bewolkt weer vertrokken naar Burgos. Jasjes weer dus. 'S miiddags heel zonnig en die heeft ons niet meerverlaten . Burgos was leuk en prachtig. Rustdag daar gehad. Vandaag 13 juli naar Covarrobius. Mooie rit van 65 km. Erg warm maar goed te doen. Vanavond Spanje - Nederland. Er wordt nu al gezegd dat we de wedstrijd der giganten gaan verliezen. Overigens zijn nu de eerste 65 km van de Camino El Cid achter de rug. Nog 935 km te gaan, maar met dit soort weer wordt het een makkie. De omgeving hier is prachtig. Ook veel gieren.

Liefs Lia en Frans.

• 13 Juni 2014 - 21:06

Maria:

Hallo Lia n Frans,

Hier is het nog steeds bloedheet!1
    Francisca en Chris hebben hier gegeten en zijn naar Hoogvliet om naar de voetbalwedstrijd te kijken.

Nog even en wij vertrekken naar Griekenland.

Zondag naar Anka .

Groetjes,

Hermien , Angela , Maria.

• 13 Juni 2014 - 23:19

Chris En Francisca:

Hoi daar,

Dat was genieten vanavond hè voor Nederland. Mooie stand om mee te beginnen.

En julie lekker genieten daar in Spanje. Is die tent niet erg zwaar als het geregend heeft
    en jullie die dan op de fiets weer mee moeten nemen? Maar nu weer mooi weer.
    Veel succes met die 935 km die jullie nog moeten gaan. Wel leuk, in Spanje hebben we
    jaren geleden een hotel gehad met de naam El Cid. Nu begrijpen we wat dat betekent.
    Groetjes weer.

Chris en Francisca

• 14 Juni 2014 - 00:09

Frans R.:

En? Hebben jullie die wedstrijd ook nog kunnen zien in de kantine van de camping?
    Of hebben ze bij de stand 2 -1 voor Nederland, uit nijd de tv al uitgezet? Hahaaaaa!

Voor het geval dat ze in Spanje de uitslag geheim hebben gehouden: het werd 5 - 1 voor Nederland. Dus haal die rood/wit/blauwe vlag maar van je fiets. Je maakt er geen vriendjes mee ! ! !

Toch alsnog een fijne fietsvakantie verder!
    Groetjes, Frans&Ireen

• 14 Juni 2014 - 01:28

Sandra:

Mooi dat het allemaal zo voorspoedig verloopt! Hopelijk zijn jullie banden morgenochtend niet lek gestoken ;-) Geniet maar lekker verder!

• 14 Juni 2014 - 18:13

Hermien En Angela:

Hoi hoop dat alles goed met jullie gaat na gisteravond!!!!

Zelfs wij vonden het op het einde spannend! Hoewel we wisten dat "wij"wonnen natuurlijk.

Ga lekker genieten en fiets ze!

Groet ook van Maria, Hermien en Angelas