vandaag een makkie - Reisverslag uit Berlanga de Duero, Spanje van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu vandaag een makkie - Reisverslag uit Berlanga de Duero, Spanje van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

vandaag een makkie

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

15 Juni 2014 | Spanje, Berlanga de Duero

Hoi vandaag zondag 15-06-2014 gefietst van Lang de Duero naar Berlanga de Duero. Een vlakke rit van 67 km met op het eind nog een klim van 2 km met aan het eind nog 8 procent. Mooi ritje. Onderweg nog wat zaken bekeken met als hoogtepunt El Burgo de Osma. Mooie oude plaats waar een of ander kerkelijk feest werd gehouden. Vemoedelijk een communiefeest. We waren om 3 uur in Berlanga de Duero en in het hotel wisten dat we kwamen. Rondgelopen in dit stadje en de burcht bezocht. Daarna op zoek naar een restaurant om wat te eten. Dat viel niet mee. Eten ze hier uitgebreid in de middag en in de avond niet. Toch nog een restaurant gevonden, maar moesten meer dan een uur wachten om wat te eten te krijgen. Niet dat het druk was met eters maar omdat er pas weer na 9 uur weer warm gegeten wordt. Goed gekomen.

Liefs Lia en Frans

• 16 Juni 2014 - 10:44

Hermien En Angela:

Hallo Lia en Frans,

Nou een makkelijke dag tussendoor is nooit weg! Hoop dat jullie niet zijn flauw gevallen van de honger!

Onze koffers zijn gepakt dus we zijn er klaar voor! Hier op het ogenblik regen! Prima voor ons hoef ik de tuin niet te sproeien!
    Nog even de laatste dingen en dan..........

Groet en tot de SMS!
    Hermien en Angela

• 16 Juni 2014 - 11:22

Maria:

Fijn , dat alles goed gaat .
    Gisteren bij Anka geweest .
    Dadelijk koffer pakken en heerlijk 2 weken zonder computer !!!!!

Liefs en groetjes,

Maria

• 17 Juni 2014 - 18:38

Kitty:

Dag Lia en Frans,
    Goed dat jullie de statistieken zo bijhouden! En een leuke ervaring om het Nederlandse elftal toe te juichen tussen al die teleurgestelde Spanjolen. Morgenavond tegen Australie heb je minder last hiervan. Ik hoop dat jullie in ieder geval ergens kunnen kijken. Zaterdag ben ik weer teruggekomen van Texel, waar week hebben doorgebracht met prachtig weer. Zon, weinig wind, mooie natuur, wat wil je nog meer. Het weer is hier nu wat minder, niet slecht maar koeler, minder zon en af en toe een spettertje.
    Veel succes jullie bij je volgende beklimmingen!
    groetjes, Kitty