nu in euskirchen - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu nu in euskirchen - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

nu in euskirchen

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

04 Juni 2015 | Duitsland, Euskirchen

Dinsdag met harde wind tegen en 's morgens veel regen naar Wassenberg gereden in Duitsland. Na 72 km hielden we het voor gezien. Woensdag was het beter weer en hebben we voornamelijk rijdend over onverharde fietspaden naar Euskirchen gereden. Route langs de Roer. Johan en Anita met de racefiets is dat een stuk minder maar dat hebben jullie gemerkt. Fietsen met brede banden zijn hiervoor beter geschikt. Vandaag, donderdag schijnt nu de zon. Wordt 25 graden horen wij bij het weerbericht.

Liefs Lia en Frans

• 04 Juni 2015 - 08:24

Gineke:

Ook hier in Zwolle mooi weer vandaag. Jullie een goede fietsdag gewenst. Tot de volgende keer. Groetjes Gineke

• 04 Juni 2015 - 08:25

Johan:

Hoi, ja die stukken onverharde wegen, met regen is geen pretje. Ach je moet wat geluk hebben. Gewoon blijven trappen en geen pech aan de fiets krijgen.
    Knappe afstand met dat slechte weer. Het mooie weer komt er inderdaad aan, en hopenlijk blijft dit lang bij jullie.
    Vandaag is alpduzes, gaan ze 6x omhoog voor het goede doel. Jullie een mooi stukje, op naar de rivieren (denk aan de afslag rijn en moesel).

Groeten,
    Johan en Anita

• 04 Juni 2015 - 09:16

Leni :

Hoi Lia en Frans
    Wens jullie mooi weer en de wind mee ik ben in Drenthe op vakantie en moet nu ook fietsen maar gelukkig een elektrische maar weet nu wat het is. Hele mooie reis verder gewenst en ik denk aan jullie. Tot horens maar weer Leni

• 04 Juni 2015 - 09:39

Sandra:

Hai, het wordt heerlijk weer.
    Genieten op de fiets nu, ipv afzien.

• 04 Juni 2015 - 09:40

Yvette:

Genieten van het mooie weer! En gewoon de zon blijven meenemen, Succes!

xx

• 04 Juni 2015 - 10:18

Trees:

Tsjonge wat een lastige start van de vakantie. Maar vanaf nu gaat het vast beter.
    Op naar de zon!
    Groetjes,
    Trees

• 04 Juni 2015 - 11:15

Angela Kerkum:

Ja ga lekker genieten van het mooie weer. Hier nu ook goed morgen wordt het tropisch (zeggen ze) maar 's-avonds krijgen we dan weer zware buien met onweer. Nu we zien het wel. Fijn dat alles goed gaat en we houden contact. Blijf lekker genieten!
    Groet Hermien en Angela

• 04 Juni 2015 - 22:27

Chris En Francisca:

Hoi daar, en nu maar hopen dat het weer goed blijft.
    Dat fiets lijkt ons toch wel veel fijner.
    Succes verder!
    Gr. Chris en Francisca xx