wasserburg aan de Bodensee - Reisverslag uit Lindau, Duitsland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu wasserburg aan de Bodensee - Reisverslag uit Lindau, Duitsland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

wasserburg aan de Bodensee

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

14 Juni 2015 | Duitsland, Lindau

In Tubingen een leuke dag gehad. Leuk stadje om een middag je in rond te struinen. Op vrijdag van Tubingen naar Sigmaringen gereden. De Swabische alp over. Viel erg mee.
In Sigmaringen bleek maar weer eens dat Wijhe een wereldstad is. Hadden we al twee fietsers ontmoet uit Wijhe werden we daar door een man aangesproken die in Wijhe tegenover het werk woont van Lia en bovendien bevriend is met de fietsers uit Wijhe. Een wonder toch.
Zaterdag van Sigmaringen naar Wasserburg gefietst. Een rit van 100 km, maar goed te doen. Hier blijven we zondag en gaan voor het eerst in de Bodensee zwemmen. Met een watertemperatuur van 22 graden en volop zon moet dat toch aangenaam zijn.
Maandag gaan we Zwitserland in en hopen op woensdag de Splugenpas over te gaan en Italië binnen te rijden.

Liefs Lia en Frans

• 14 Juni 2015 - 11:39

Chris En Francisca:

Wat zal dat lekker zijn vandaag daar in zee!!!
    Lekker van alles genieten weer.
    En morgen weer lekker uitgerust op de fiets.
    Veel plezier hoor.xx

• 14 Juni 2015 - 11:57

Lucienne:

Sjonge jonge wat is dat toch allemaal geweldig........ik wens jullie veel sterkte op de komende pas....klimgeiten maar weer.
    ik stuur jullie verslagen door naar een goede vriend van mij die lichtelijk geïnspireerd raakt door jullie tocht maar dit nog niet zo ziet zitten.
    Hij gaat altijd wel in Oostenrijk fietsen maar rijdt daar met zijn auto naar toe en maakt van daaruit tochten, Zij droom is om dit toch ook eens te gaan doen. Maar hem kennende gat dat nooit gebeuren hahahaha. Wel fietst hij hier in Nederland heel veel. Op de Veluwe en aan de kust en in Friesland (waar hij oorspronkelijk vandaan komt.
    Veel plezier verder!

• 14 Juni 2015 - 14:23

Kitty:

Hallo Lia en Frans,
    Leuk om jullie ervaringen te lezen en ik vind het stoer hoor al dat geklim! Ik denk dat de temperaturen nu nog niet al te hoog zullen zijn en dat is natuurlijk wel lekker. 22 graden is wel prima. Het is hier nu wel zachter, maar geen zon vanmiddag. Morgen vertrek ik met Caroline voor een dag of drie Oerol met redelijke weersvooruitzichten. Dus dat wordt veel heen en weer fietsen op het eiland, zonder bergen, maar met altijd veel wind!
    goede reis verder!
    Kitty

• 14 Juni 2015 - 14:48

Angela:

Wat is de wereld dan toch klein zeg! Maar wat leuk dat jullie iedere keer bekenden tegen komen. We zijn blij dat het allemaal goed gaat en dat jullie ook echt genieten ven een "vrijde dag".

Nu het is in Zwitserland natuurlijk een hele klim!dus heel veelsucces en sterkte!!!!

Wij worden dinsdag om 03:30 opgehaald fijn zeg lekker vroeg brbrbrbrbr. maar het is een luxe probleem!

wanneer denken jullie aan te komen in Rome????

Lieve groeten van Maria, Hermien en Angela
    (we houden natuurlijk contact via sms als we in Griekenland zijn)

• 14 Juni 2015 - 19:57

Johan En Anita:

Gaat hartstikke goed. Heerlijk dat het goed weer is. Dubbel genieten dus!

en heerlijk om "mee te rijden"...