Saintes Maries de la Mer - Reisverslag uit Saintes-Maries-de-la-Mer, Frankrijk van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Saintes Maries de la Mer - Reisverslag uit Saintes-Maries-de-la-Mer, Frankrijk van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Saintes Maries de la Mer

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

25 Juni 2016 | Frankrijk, Saintes-Maries-de-la-Mer

En dan zijn we er ineens. Na 2 hele leuke dagen in Avignon en een nachtje in St. Giles is het doel bereikt. Het maakt ons altijd een beetje treurig wanneer we er zijn. Maar goed, prachtig weer, en prima camping en een duik in zee verder zijn we daar alweer overheen. Vanavond het dorp in voor en hapje en een drankje. Overugens hebben we bij de aankomst om kwart voor twaalf alvast een aankomstbiertje genomen. Het plan is om morgen rond het meer te fietsen en dan maandag richting Montpellier te rijden. Dar zijn we dan twee dagen en fietsen we woensdag naar het vliegveld. Het is te hopen dat de verkeersleiders staking dan voorbij is.
Het volgende verslag komt waarschijnlijk donderdag uit Herfte.

Groeten Lia en Frans

• 25 Juni 2016 - 20:33

Lucienne :

Jeetje ja.....dat is naar mijn gevoel ook heel snel gegaan......geniet maar dubbel van de laatste dagen.
    Fijn dat jullie goed weer hebben...hier is het wisselend.....drama maar ook zon...dan weer heftige hagelbuien mer hagelstenen zo groot als tennisballen...veel schade.
    Maar goed jullie hebben het lekker daar...lekker eten, biertje, wijntje.....enjoy!
    Groetjes,
    Lucienne

• 25 Juni 2016 - 20:40

Gineke:

Beste fiets"sterren",

Ook ik kan me niet voorstellen dat jullie laatste vakantieweek al aanstaande is. De tijd gaat veel te snel. Geniet van de laatste week en heb een veilige terugreis.

Hartelijke groet Gineke.

• 25 Juni 2016 - 23:54

Chris En Francisca:

GEFELICITEERD met jullie einddoel. Fantastisch hoor, wij doen het jullie niet na!
    Nu nog even lekker genieten van alles en tot horens. Gr.xx

• 26 Juni 2016 - 10:46

Kitty:

Goed hoor, jullie hebben het weer gehaald! Ik begrijp jullie gevoel. Je werkt aan een doel en als het doel gehaald is, is het ook jammer dat het zover is. maar geniet van de laaste dagen daar met hopelijk goed weer! Ik heb intussen drie van de vier overnachtingen in augustus geboekt. Maar die laatste lukt zeker, er is genoeg aanbod in Hardenberg.
    Goede terugreis en tot gauw!

• 26 Juni 2016 - 12:52

Johan Van Marle:

Zo dat ging snel.... jammer he... de tijd vliegt als je zo langzaam fietst... Maar weer een heerlijke reis gehad zo te lezen... veel plezier een goede reis....

groeten van jullie 'fans'
    Johan en Anita

• 27 Juni 2016 - 10:08

Pieter:

Wat hebben jullie dat snel gedaan!! Nog even genieten!!