Door een bloedheet België naar Spaanse camping - Reisverslag uit Lille, België van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Door een bloedheet België naar Spaanse camping - Reisverslag uit Lille, België van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Door een bloedheet België naar Spaanse camping

Blijf op de hoogte en volg Frans

11 Juni 2023 | België, Lille

Vandaag om zeven uur op gestaan. Goed geslapen. De kussentjes en matrassen met een hels kabaal leeg laten lopen. Gelukkig geen hele nabije buren. Alles ingepakt, ontbeten met brood uit de broodautomaat en om negen uur op de fiets gestapt. Erg warm en we besloten niet zover te fietsen. Hebben besloten om naar camping la siësta te gaan. Na 54 km waren we daar. Wel een zandpad waar we niet konden fietsen. 1 km door zand lopen ploegen. Was niet leuk. Receptie dicht maar na telefoontje kwam er iemand en hebben we ingeboekt. Biertje gedronken bij La Cantina en daarna tent opgezet en nog wat boodschappen gedaan in het nabij gelegen Wechelderzande. Daarna gedoucht en fietskleding gewassen. Om zeven uur gaan eten in la Cantina. Het is toch zondag. Lekker gegeten. Iberisch varken. Morgen proberen we voorbij Antwerpen te komen. Jullie horen het.

• 11 Juni 2023 - 22:02

Frits :

Warm hé, maar alles beter dan regen.

Jullie treffen het met campings met bar en restaurant en... ook nog een zwembad.

Onze eerste vakantiestopcamping in Arlon had ooit een prima restaurant en terras. Helaas niet meer vanwege personeelgebrek. Dus pizza en pasta op de plek laten bezorgen. Beetje decadent maar voor dit keer noodzakelijk.

Ook dit is België.

Fiets vooral met veel plezier verder en ik hoop dat jullie meer zandweggetjes bespaard blijven.

Geniet!!

Groet Frits en natuurlijk ook van Carla.

• 11 Juni 2023 - 22:11

Francisca:

Dat iberische varken lijkt me zalig.

Ja, het is hier ook heel warm en het blijft voorlopig zo, ook in België.

Maar beter nat van her zweet dan van de regen zeg ik altijd.

Blijf lekker genieten van alles.

• 12 Juni 2023 - 09:30

Maria Kerkum:

Wat een belevenissen in de hitte .Hier is het ook snikheet .

Ik ben benieuwd naar de volgende berichten . Hopelijk blijft het bier koel .

Veel plezier en wat minder warm .

• 12 Juni 2023 - 13:50

Hermien En Angela:

Hallo Frans en Lia,

nu hier ook erg warm!

hoop dat jullie het iets koeler krijgen!

Leuk verslag!

groet Hermien en Angela