Van Aan de Groene Papagaai naar Oudenbosch - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Van Aan de Groene Papagaai naar Oudenbosch - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Van Aan de Groene Papagaai naar Oudenbosch

Blijf op de hoogte en volg Frans

20 Juni 2023 | Nederland, Oudenbosch

Vandaag een korte rit. Hebben afgesproken met fietsvrienden in Oudenbosch. Blijven daar ook slapen. Dus rustig aan gedaan. We zaten om half 10 op de fiets voor een ritje van 45 km. 2 maal koffie gedronken en nog wat gegeten onderweg. Mooie route door een bosrijke omgeving. Om 2 uur waren we er. Nog steeds zonnig en warm weer, maar dat veranderde wel in de loop van de middag. Het was leuk en gezellig om Kees en Marij weer te zien en te spreken. We hebben hun ontmoet op onze fietsreis naar Rome. Ze zijn pas verhusd. Wonen nog wel in dezelfde buurt. 100 meter vanaf hun oude woning. Hebben nu een mooie patiowoning. Kleiner maar groot genoeg. Aan het eind van de middag begon het stevig te regenen en dat duurde ook nog de hele avond. Waren blij dat we de tent niet hoefden op te te zetten en niet meer aan het fietsen waren. Lekker biertje gedronken en gegeten en 's svonds nog een spelletje Clever gedaan en de route voor morgen uitgezet. Gaan woensdag naar Hilvarenbeek.

• 21 Juni 2023 - 11:02

Hermien En Angela:

Wat fijn dat jullie met het noodweer konden logeren. we hebben aan jullie gedacht hoor we hoopten dat jullie in een hotel of zo zouden logeren. Hier is het meegevallen maar waren blij dat er regen viel het gras ziet er niet uit!!!

b;ijf genieten!

ik geef even door dat de verjaardag van Hermien en Francisca gevierd wordt op 7 juli op de Bergsingel!

Groet Hermien en Angela

• 21 Juni 2023 - 16:04

Leo:

Dat is even mazzel hebben.

Met slecht weer letterlijk onder de pannen

Mooie kerk daar.

Veel plezier verder

• 21 Juni 2023 - 17:13

Francisca :

Fijn hoor dat jullie konden blijven slapen bij die mensen.

Bij mij wel veel regen gevallen maar was er blij mee.

Hoefde een keertje niet te spuiten.

Veel plezier nog verder.