Van het gat van Veere naar Hoogerheide - Reisverslag uit Hoogerheide, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Van het gat van Veere naar Hoogerheide - Reisverslag uit Hoogerheide, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Van het gat van Veere naar Hoogerheide

Blijf op de hoogte en volg Frans

19 Juni 2023 | Nederland, Hoogerheide

Om zeven uur ging de wekker en lieten we onze kussens en matrasjes weer leeglopen. Altijd een dingetje, want daarna lig je op de keiharde grond en moet je gewoon opstaan. Alles weer ingepakt, ontbeten en weer op de fiets. Van Wolphaartsdijk naar Hoogerheide was het plan. Bewolkt en voor het eerst de windjackjes aan. Gelukkig wind achter. Wind gedraaid van NO naar ZW. Redelijk stevig windje dus fijn dat we hem achter hadden. Diverse vakantiefietsers ontmoet. Ook twee die op dezelfde fietsen reden als wij. Santos zijn de beste!! Ook twer die naar dezelfde camping onderweg waren. We reden als een speer met dat windje achter. Om half één hadden we er al 52 km opzitten en we moesten er 66. Dus rustig geluncht langs de Westerschelde en Antwerpen gezien van de Nederlandse kant. Daarna richting Hoogerheide en de camping aan de Groene Papagaai. Mooie rustige SVR camping. Perfect. We moeten nog even kijken waar we de volgende dagen heengaan. Diverse opties zijn mogelijk. Jullie merken het wel.

• 19 Juni 2023 - 19:21

Hermien En Angela:

Hallo Lia en FRans,

fijn dat alles goed is gegan! Lekker windje achter!

jullie zijn al goed op weg naar HUIS!!!!

hoop dat het morgen ook nog redelijk weer is!

we denken aan jullie hoor!

Groet Hermien en Angela

• 19 Juni 2023 - 19:51

Francisca:

Lekker plekje daar bij die vijver.

Hoop dat jullie morgen ook het windje achter hebben en dat het weer meezit.

Het wordt nu echt onstabiel.

Hier nog geen regen gehad.

Was weer heel erg warm vandaag.

Succes morgen weer hoor !

• 19 Juni 2023 - 21:08

Kees En Marij :

Eindelijk in het mooiste gedeelte van Nederland, West Brabant [e-1f602][e-1f602].

Net elkaar gesproken. Van harte welkom morgen.

• 20 Juni 2023 - 15:25

Maria Kerkum:

Ik hoop, dat jullie goed door het voorspelde ,zeer slechte weer komen ! WEES VOORZICHTIG !!!