Rustdag in Wolphaartsdijk - Reisverslag uit Wolphaartsdijk, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Rustdag in Wolphaartsdijk - Reisverslag uit Wolphaartsdijk, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Rustdag in Wolphaartsdijk

Blijf op de hoogte en volg Frans

18 Juni 2023 | Nederland, Wolphaartsdijk

Vandaag een rustdag en dat kwam goed uit, want vanmorgen om een uur of zes begon het te regenen. Konden dus lekker blijven liggen tot een uur of negen. Het heeft geregend tot een uur of elf dus ontbijt in de tent. Daarna werd het gelukkig droog. Boodschappen gedaan en nog geluncht en daarna op de fiets gestapt en naar Goes gereden. Nu op zondag is er in Goes veel te doen. Het stoplicht springt op rood en daarna op groen. Weinig te doen dus. Gisteren, op zaterdag, was het daar frrst geweest. Roze zaterdag en nu waren ze alles nog aan het opruimen. Toch nog even een terrasje gepakt en tot mijn verrassing was het eerste drankje voor alle mannen gratis. Een IPA. Vaderdag geschenk vermoedt ik. Daarna weer naar de camping gefietst. Inmiddels scheen de zon weer volop dus het was weer prima. De camping waar we staan is een familiecamping. Dat is leuk op vrijdag en zaterdag want dan is er volop drukte. Op zondag gaat iedereen weer naar huis, want kinderen moeten nog naar school en er moet gewerkt worden. Kortom nu heel erg rustig op de camping. Morgen fietsen we naar Hoogerheide. Camping de Groene Papagaai.

• 18 Juni 2023 - 20:57

Francisca :

Heel fijn zo'n rustdag en dan ook nog een gratis drankje.

Dan kan de dag niet meer stuk. Hahaha.

Hier 3 druppels gevallen. Was een heerlijke bewolkte dag.

Misschien vannacht wat regen.

Succes morgen naar de groene Papagaai.

• 18 Juni 2023 - 21:31

Frits :

Hé wat is dat nu! Ik mis het gat van Veere in jullie verslag.

Hebben wij voor niets naar Jaap Fisher zitten luisteren?

• 18 Juni 2023 - 21:42

Hermien En Angela Kerkum:

Fijn dat jullie genoten hebben op jullie rustdag!

hier drie druppels gevallen dus dat valt mee hoewel de tuin heeft wel wat nodig. ik heb al veel ges[poten hoor maar we dachten dat er meer zou vallen. morgen zien we wel!

fijne dag morgen we denken aan jullie!gel

Hermien en A

• 19 Juni 2023 - 13:20

Maria Kerkum :

Fijn ,al die goede berichten . Hier nog steeds geen regen . Heb een hoop werk aan mijn planten op het balkon . Zij roepen steeds om water . Het is nu wat minder warm , maar nog steeds goed weer .

Liefs en groetjes ,