Van Oudenbosch naar Hilvarenbeek - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Van Oudenbosch naar Hilvarenbeek - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Van Oudenbosch naar Hilvarenbeek

Blijf op de hoogte en volg Frans

21 Juni 2023 | Nederland, Hilvarenbeek

Na een prima nachtrust en ontbijt vertrokken we tussen negen en half tien uit Oudenbosch. Kees en Marij fietsten een uurtje met ons mee en namen toen afscheid. We hadden nog met zijn vieren ergens koffie willen drinken maar alles was nog dicht. Dus afscheid genomen van Kees en Marij. Om elf uur kwamen we bij Dennenlust en die was net open. Daar koffie gedronken en de Lf13a verder gevolgd. Prachtige omgeving. Door het Mastbos en de Chaamse bossen richting ons einddoel van vandaag. Hilvarenbeek. Stukje vlak langs de Belgische grens gefietst. Onderweg weer een aantal enthousiaste Santos fietsers gesproken. Betere fietsen bestaan niet is de algemene conclusie. Om twee uur kwamen we in Hilvarenbeek en kwart over twee op de camping Het Buitenhof. De tent opgezet, gedoucht en op weg naar het centrum van Hilvarenbeek voor een terrasje en wat boodschappen. Het was overigens al fe hele dag prachtig zonnig weer. Na het terrasje en de boodschappen terug nasr de camping waar we weer 2 Santos fietsers spraken. Zij kwamen ook uit Zwolle vertelden ze. Woonden nu in Berkum, maar waren daar 14 jaar geleden naar verhuisd. Vanaf de Helmhorstweg uit Herfte. Gewoon oude buren. Bijzonder toch! We hadden besloten om bij ons stamcafé te gaan eten. Cafe restaurant de Zwaan. Het was vandaag de eerste dag van de wandel vierdaagse die wel in de avond gelopen wordt. Hectiek dus. Muziek, veel toeschouwers, binnenkomende wandelaars en een druk terras bij De Zwaan. Konden nog een tafeltje krijgen op het terras. Was leuk en een gezellige hectische drukte. Om negen uur terug naar de camping waar vlakbij een luchtballon landde. Nu ff rustig zitten en morgen door naar Westerhoven vlakbij Bergeijk. Kort ritje van 40 km en overnachten in een B&B gezien de weersvoorspelling.

• 21 Juni 2023 - 22:25

Francisca :

Wat een leuk verhaal weer. Jullie maken heel veel mee.

En dan ook nog reclame maken over de Santos fietsen.

Veel plezier morgen.

• 22 Juni 2023 - 04:45

Hans Meijer:

Naar Westerhoven? Zoon Martin woont daar sinds enige tijd. Stuur een appje als jullie het adres nodig hebben. Mirte woont vlakbij in Riethoven.

Geen kwaad word over een Santos. Wel veel geld voor een fiets.

• 22 Juni 2023 - 04:47

Hans Meijer:

Word moet zijn woord

• 22 Juni 2023 - 13:06

Maria Kerkum:

Nou, saai is het zeker niet . Wat fijn , dat jullie hebben kunnen overnachten toen het slecht weer was . Ik was er gewoon zenuwachtig van .

• 22 Juni 2023 - 14:43

Hermijn En Angela:

Wat een leuk gezellig verhaal! fijn dat jullie bij Kees konden slapen. voor vandaag donderdag is er ook veel regen verwacht dus hoor! lijkt mij ook verstandig om een B[e-38]B te boeken.

blijf genieten groet Hermien en Angela

• 22 Juni 2023 - 14:43

Hermijn En Angela:

• 22 Juni 2023 - 18:48

Kees En Marij :

Mooi verslagje weer Frans. Ja ..wij vonden het ook superleuk jullie weer eens te zien.

Volgende keer laten we jou winnen met Clever [e-1f602].

Nog heel veel plezier en geniet van jullie tocht.

Hopelijk is het weer vandaag mee gevallen.

Succes