Op de hoogvlakte in een Oase - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Op de hoogvlakte in een Oase - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Op de hoogvlakte in een Oase

Door: Frans en Lia

Blijf op de hoogte en volg Frans

22 Juni 2008 | Spanje, Boadilla del Camino

Hoi, daar zijn we weer op een trage pc. Vanuit Belorado na een heel gezellige avond en een wat onrustige nacht door naar Burgos. Waren we vroeg want het was maar een kort ritje. Ongeveer 70 km. ´s middags Burgos bekeken en Mat en Arjan weer tegengekomen. Kijk maar weer voor foto´s op matknaapen want die zou die vandaag bijwerken. ´s avonds een plensbui met onweer en Rusland verdiend zien winnen. Toch balen maar wel weer een zorg minder. Van Burgos over de hoogvlakte met een koperen ploert richting Carrion de los Condes. Blijven steken in een Oase in Boadilla. Gingen daar een cola drinken voor de broodnodige energie en zijn er blijven hangen. Vanavond weer mrt een man en vrouw of 20 en hopen dat er niet al teveel gesnurkt wordt. Morgen verder richting Leon. Oh ja we zitten nog ongeveer 480 km van Santiago af, maar er liggen nog 2 bergtoppen tussen waarvan één van 1500 meter. Maar qua afstand een eitje toch? Hopen maandag in Santiago te arriveren en wanneer we wat sneller zijn op zondag. Dus tijd zat.
Liefs Lia en Frans

• 22 Juni 2008 - 16:33

Anja En Johan:

we blijven maar petjes afnemen voor jullie, fantastisch jongelui en inderdaad 480 km is een eitje :)

• 22 Juni 2008 - 16:55

Lucienne:

hallo bikkels,

ach ja wat is 480 km....een zacht gekookt eitje...wens jullie heel veel sterkte bij de bergtoppen maar ja als je berggeitje vooruit gaat dan moet het lukken....doe rustig aan eb=n geniet dan de laatste loodjes het is maar zò voorbij ha ha ha ha...

dikke knuf van lucienne

• 22 Juni 2008 - 17:29

Chris En Francisca:

Jullie zijn er dus "haast"! Vreselijk die 2 bergtoppen, maar het zal jullie toch wel weer lukken. We hebben op matknaapen gekeken en weer foto's gezien. Leuk hoor. We kijken er eigenlijk iedere dag even op. Je weet maar nooit of er weer nieuwe foto's zijn.
    Het lijkt ons niets op een zaal met 20 man en vrouw. Ik zou in ieder geval geen oog dicht doen.
    Vandaag heeft Maria opgebeld. Ze hebben het weer heerlijk in het Paradijs. Wel snikheet, maar ze drinken veel.
    Veel succes weer richting Leon. Groetjes xx

• 22 Juni 2008 - 20:38

Chris En Francisca:

Niet alleen de foto's zijn leuk op Matknaapen, maar ook het verhaal erbij.
    We blijven het allemaal volgen hoor.
    Groetjes weer

• 24 Juni 2008 - 17:43

Loes En Theo:

Onze bewondering stijgt met de dag.Wat een eitje nog maar 480 km.Dat fietsen jullie toch fluitend op een dag.Desnoods laat je je door Lia duwen Frans.
    Maar heerlijk toch dat het eind in zicht is.
    Groetjes van Loes en Theo

• 25 Juni 2008 - 14:09

Aad En Erna:

Hoi Lia en Frans,heb jullie site van Francisca gekregen.Super leuk om jullie zo te volgen.Heel veel bewondering voor jullie ondernemingslust!En inderdaad,ook van deze kant:PETJE AF! Groetjes Aad en Erna.

• 26 Juni 2008 - 13:27

Marcel Tonkes:

Hallo Lia en Frans,

Eindelijk laat ik eens wat van mij horen.
    Erg leuk wat jullie zoal meemaken. Ook ik heb een en ander van Spanje gezien en ook ik ben erg onder de indruk van de prachtige binnenlanden. Asturie heb ik nog niet bekeken, maar als ik dit alles hoor gat het wel trekken. Let er op of je nog iets van wolven onderweg bemerkt of er over hoort, vooral in de buurt van Santiago. Daar op en nabij de grens met Portugal zitten er nog erg veel. En trouwens ook beren (in de Picos de Europa; enkele honderden) Ik wens julie veel plezier met de laatste loodjes.

Groeten van Marcel