Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Herfte, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Herfte, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

16 Mei 2010 | Nederland, Herfte

Vandaag zondag alle spullen maar eens bij elkaar gezocht. Tentje nog even opgezet of alles er nog bij zit en of die nog heel is. Fietsen zijn inmiddels nagekeken. Nieuwe banden erop, nieuwe ketting en cassette. Vorige week heb ik (Frans) nog even geoeffend op de Mont Ventoux. Vandaag ook al ingecheckt. We vliegen donderdag met Ryanair naar Sevilla. De weersverwachting voor donderdag bij aankomst in Sevilla: 32 graden en volop zon. Nachttemperatuur 15 graden. Dat ziet er dus wel goed uit. We proberen jullie weer op de hoogte te houden en ook nog wat foto's te plaatsen. Voor foto's moet je dan wel de volgende link gebruiken: http://picasaweb.google.com/liaenfrans28
Nu nog even 2 dagen werken (Lia nog maar één dag)en dan op pad.

Groeten,

Lia en Frans

• 16 Mei 2010 - 12:52

Frans (& Ireen):

Dat oefenen op de Mont Ventoux, ging dat?
    Van de eerste beklimming weet ik het. Maar die andere 2 geplande tochten. Zijn die ook gelukt?
    In ieder geval: Een héél fijne vakantie toegewenst, met ideaal weer en zonder pech. We proberen jullie via deze site te volgen, maar we zijn zelf na volgende week ook weg . . . .
    Hartelijke groeten!

• 16 Mei 2010 - 16:52

Piet En Lia Vd Bergh:

Heel veel plezier met jullie fietstocht in het Spaanse land!
    Wij fietsen dit jaar naar Lourdes maar vertrekken pas begin augustus.

Hartelijke groeten!

Groet Theo en Emmy

• 17 Mei 2010 - 07:41

Frits En Carla:

Dat doet maar!!!!!
    Wij gaan jullie avonturen inclusief avonduren natuurlijk met belangstelling volgen en wensen jullie een heeel plezierige vakantie.
    Vergeet niet in Sevilla een Flamengoshow te bezoeken in zo'n klein theatertje.

Veel genoegen!

• 17 Mei 2010 - 19:49

Els:

Veel fietsplezier

• 18 Mei 2010 - 11:31

Wiely & Anita:

Hoi Lia en Frans

Wij zijn gisteren teruggekomen van een 10 daagse trip naar Vanvouver, vandaar deze wat late reactie. Oefenen op de Mont Ventoux? Met de auto is het al een hele tour om boven te komen. Heel veel plzier en uithoudingsvermogen in Spanje.

• 18 Mei 2010 - 13:15

Hermien En Angela:

Lieve Frans en Lia,

Wij zijn net terug van vaknatie met uren vertraging i.v.m. de aswolk. Wij duimen dat jullie daar in ieder geval geen last van hebben! Heel veel plezier en wees voorzichtig! Het wordt daar behoorlijk warm! Lieve groeten van Hermien en Angela

• 18 Mei 2010 - 20:46

Lucienne:

hei globetrotters daar gaan jullie weer....sjonge jonge....nou ik ga jullie natuurlijk weer volgen hoor! Ben heel benieuwd naar jullie belevenissen, wens jullie ongelofelijk veel plezier maar heel veel succes en geen pech onderweg..
    groetjes en liefs van lucienne