Van Zamora naar Puebla de Sanabria - Reisverslag uit Puebla de Sanabria, Spanje van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Van Zamora naar Puebla de Sanabria - Reisverslag uit Puebla de Sanabria, Spanje van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Van Zamora naar Puebla de Sanabria

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

01 Juni 2010 | Spanje, Puebla de Sanabria

Hoi, leuk weer alle reacties. Vanuit Zamora zijn we via een ontzettend leuke Alberque Casa Anita, waar we een heel gezellige avond hadden met Frans en Janny, 3 engelsen, 3 italianen en nog veel meer mede peligrinos verder gefietst naar Sanabria. Hier wilden we een dag blijven om te zwemmen in het grootste natuurlijke bergmeer van Spanje het Lago de Sanabria. Maar ja je raad het al; regen, wind en koud. Toch wel een leuk dagje gehad hoor. Ook nog gefietst en nat geworden en leuke dingen gezien. Uiteraard ook het bergmeer met glashelder water.
Morgen gaan we weer verder en hopen uiteindelijk zondag of maandag in Santiago aan te komen. Duimen jullie mee voor beter weer? Morgen schijnt het nog slechter te worden, maar morgenavond slapen we in een Hostal. Dus dat komt wel goed.
Groeten, Lia en Frans

• 08 Juni 2010 - 16:36

Yvette:

ik duim al voor mooi weer aankomende week in nederland, dus ik zal wat extra voor jullie erbij doen! Succes met het laatste stukkie en tot snel,
    xx

• 08 Juni 2010 - 16:49

Mike:

Hey luitjes!

Balen van het weer! Hopelijk valt het mee.. en veel succes met het laatste eind!

• 08 Juni 2010 - 17:23

Anneke En Karel:

Het is toch wat: Nou hebben wij behoorlijk weer. Is altijd zo met Anneke's verjaardag op 10 juni.
    Veel plezier verder.

• 08 Juni 2010 - 18:14

Hermien En Angela:

Nou hier is het de laatste dagen heerlijk geweest maar ook vandaag hebben we plensbuien gehad! Jammer voor jullie hoor dat je net in zo'n prachtig weer kan gaan zwemmen. Ik kan me voorstellen dat je daar dan van geniet maar ja niets aan te doen. Duimen driedubbel voor een lekkere zon die laatste dagen. Groetjes

• 08 Juni 2010 - 18:59

Maria:

Het heeft net flink geregend.Dat komt goed uit, want ik moet de tuin van Louise onderhouden.Zij heeft slechts een grote gieter, dus ik loop wel 20 keer heen en weer.
    Vandaag was het niet nodig.
    Wij hebben de reispapieren al en worden 15 juni om 12.30 met de taxi opgehaald.
    Ik duim voor jullie, dat het weer mooi weer wordt.
    Morgen naar de stembus.Ik ben benieuwed wat het gaat worden.

Blijf genieten,

Groetjes.

• 08 Juni 2010 - 21:08

Sandra:

Jammer dat het weer nu slecht is. Hopelijk wordt het snel weer beter. Ik ben vandaag ook nog kleddernat geworden omdat ik precies tijdens een stortbui in het bos liep met de honden. Ik moet de komende dagen hard aan mijn scriptie werken! Veel plezier nog! X

• 09 Juni 2010 - 06:33

Anita & Wiely:

Hoi Frans & Lia,

hartstikke jammer dat het weer even tegen zit. Een schrale troost misschien maar het heeft hier gisteravond gehoosd. Geniet het laatste weekje en om met Yvette te spreken: we duimen al voor mooi weer dus een beetje extra voor jullie kan er ook wel bij.

• 09 Juni 2010 - 19:30

Chris En Francisca:

Hoi, Wij duimen natuurlijk ook voor mooi weer. Hier is het ook erg nat maar de temperatuur is goed. Morgen 24 graden maar wel regen.
    Groetjes weer en succes naar Santiago.xx

• 10 Juni 2010 - 12:35

Janendiny:

Wij zijn inmiddels woensdag met twee regendagen in Santiago aangekomen. Ook bij Anita geweest. Wij waren daar met 4 personen totaal. Bij jullie drukker dus. Vanmorgen naar het wierrookvat gekeken samen met de bisschop. Nu ingechecked voor de terugvlucht. Fijn edagen nog en we hopen nog een keer met jullie bij te praten over onze en jullie ervaringen. Hartelijke groet.

J&D

• 10 Juni 2010 - 16:28

José:

Hoi Lia en Frans
    Leuk jullie versag te lezen. Het is hier vandaag broeierig warm.
    Hopenlijk hebben hullie intussen ook weer wat beter weer.
    Geniet nog even, voor je het weet gaan jullie alweer terug.
    Groetjes José

• 14 Juni 2010 - 07:05

Leo:

Hoi kanjers,
    Door mijn vakantie (Engeland is ook heel mooi) heb ik jullie reis niet zo goed kunnen volgen. Nog even volhouden! Alweer een prima prestatie. Goede thuisreis.