Tsitsikamma - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Tsitsikamma - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Tsitsikamma

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

25 November 2013 | Zuid-Afrika, Knysna

Vreemd gevoel om nu weer een reisverslag te maken. Zaterdag op zondag is onze zwager Aad overleden. Een domper op ons vakantie gevoel.
Gisteren een wandeling gemaakt via de Suspension brug naar een hoog gelegen uitkijk punt. Mooie wandeling en prachtige vergezichten. Na terugkomst lekker lui geweest en 's avonds toen we al in bed lagen dat nare bericht gekregen.
Vandaag maandag 25 november een wandeling naar een in zee stortende waterval gemaakt. Pittige wandeling met als beloning 1 of 2 walvissen. Mooi gezicht maar helaas geen foto's. Nadat we terug waren even in de Indische oceaan gezwommen. Lekker water. Hierna nog een boottochtje gemaakt de kloof van de Storm rivier in. Morgen naar Oudtshoorn via de mooiste pas in Zuid Afrika, de Swartsbergpas.

Groeten,

Lia en Frans

• 25 November 2013 - 19:58

Chris En Francisca:

Echt heel naar voor jullie. Wij weten daar alles van.
    Blijf toch maar genieten van die prachtige reis die jullie maken hoor!
    Wat zien jullie weer veel.

Groetjes
    Chris en Francisca xx

• 25 November 2013 - 21:11

Karin:

Joh, wat een vervelend nieuws. En jullie zijn nu ook zo ver weg. Sterkte daar!

• 25 November 2013 - 21:40

Frans Z.S.:

De grote angst die je altijd hebt: dat er iets ernstigs in je familiekring gebeurt als je een verre reis maakt, is nu een keer waarheid geworden.
    Héél erg om zo'n bericht te ontvangen. Onze welgemeende condoléances.
    En hoe onaardig dat misschien ook mag klinken: Probeer het maar een beetje uit je gedachten te zetten en toch zoveel mogelijk te genieten van jullie avonturen in dat prachtige land!
    Klinkt wel erg dubbel: Sterkte en toch nog veel plezier!
    Frans & Ireen

• 25 November 2013 - 22:07

Lucienne:

Och wat naar nou voor jullie allemaal en net nu je zover weg bent, jullie kunnen er helaas niet zoveel mee doen. Gecondoleerd maar probeer nog wel te genieten van jullie mooie reis met Aad in jullie gedachten. Veel liefs

• 26 November 2013 - 08:42

Leo:

Droevig nieuws, sterkte ermee.
    Gemengde gevoelens, maar blijf genieten!
    Leo

• 26 November 2013 - 19:58

Sandra:

Ik kan me voorstellen dat jullie daar nu toch met een dubbel gevoel zitten. Maar ik hoop ook dat jullie wel door gaan met genieten. En ik denk dat Aad dat ook zou zeggen. xx Sandra

PS. Ik ziet nu twee foto's. Wat een enorme olifant!

• 27 November 2013 - 09:22

Dorien:

Lia en Frans, Gecondoleerd. Lastig om dan nog van je reis te blijven genieten! Hopelijk lukt dat toch. Sterkte gewenst.