Dag in Mérida - Reisverslag uit Mérida, Spanje van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Dag in Mérida - Reisverslag uit Mérida, Spanje van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Dag in Mérida

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

26 Mei 2010 | Spanje, Mérida

Hoi, even een kort verslagje met hopelijk wat foto´s. Tot nu toe niet gelukt via die andere site. Zijn gisteren van Zafra naar Mérida gereden. Een makkelijk tochtje voornamelijk op het grote voorblad. De tocht zelf was een beetje saai, maar mérida is prachtig met veel Romeinse opgravingen. Deze dag dus hier gebleven een rondgekeken. Morgen gaan we weer door naar Miajadas. Ook Jan en Diny weer ontmoet en de avond met hun doorgebracht op het Plaza de Éspaña en nog wat gegeten.
We vermaken ons prima!!!
Groeten Lia en Frans

• 26 Mei 2010 - 16:23

Frans (& Ireen):

Zo'n ham als op die foto zal wel te groot/zwaar zijn om in je fietstas mee te nemen, vrees ik?
    Jammer! Ziet er wel smakelijk uit!
    Veel plezier!

• 26 Mei 2010 - 16:39

Yvette:

Dat ziet er allemaal weer fantastisch uit! x

• 26 Mei 2010 - 17:45

Lucienne:

Ja toppie allemaal, zeker die hammen wow....ik voel dat jullie idd ook genieten en niet alleen maar fietsen....het wordt afgezaagd maar goed wij ploeteren hier maar weer door.....geniet ervan!

• 26 Mei 2010 - 17:48

José Meijerink:

Hoi Lia en Frans
    Ik wordt haast jaloers als ik die foto's zie.
    Ziet er prachtig uit.
    Hoe is de temperatuur daar? Geniet nog van jullie reis.
    Groetjes José

• 26 Mei 2010 - 18:03

Hermien En Angela:

Nou we zien wel dat jullie genieten. Prachtige foto's, De hammen lijken mij heerlijk! Hier vandaag erg koud! Hebben de kachel zelfs aan gedaan! Blijf genieten! Wij denken aan jullie Liefs Hermien en Angela

• 26 Mei 2010 - 18:08

Mat Knaapen:

Hallo Lia & Frans,
    Erg leuk weer van jullie te horen. En wat een toeval dat jullie Jan & Diny zijn tegengekomen. We wensen jullie een geweldige fietstocht, maar als doorgezomerde fietsers zie ik dat zeker gebeuren. Geniet van de mooie kilometers voor de boeg richting Plasencia en Salamanca.
    Ietje & Mat

• 26 Mei 2010 - 19:22

Chris En Francisca:

Prachtige foto's hoor en die hammen die kennen we heel goed. Heerlijk!
    Blijf genieten.

• 26 Mei 2010 - 20:37

Sandra:

Mooie foto's! Hoewel die hammen wat mij betreft dan niet zo nodig zijn ;-) X

• 27 Mei 2010 - 06:59

Harry:

Hoi Frans & Lia,
    Als je haar mocht zien, ..doe de groeten aan mijn nichtje Kirsten Marije, te Almoharin!

• 27 Mei 2010 - 07:03

Anita & Wiely:

Hoi Frand en Lia,

mooie foto's, doen mij sterk aan Sevilla denken. Het mooiste stukje natuur staat wel op foto 1 van de Tuin van Alcázar.
    Vernuver je nog wat.

Groetjes uit Coevorden

• 27 Mei 2010 - 11:22

Maria:

Wij hebben met Pinksteren prachtig weer gehad en genoten in de tuin.Woensdag was het heel koud.Wij zijn naar Maartensfijk geweest en hebben mensen bezocht, die we in Lefkas hebben leren kenne. We hebben vreselijk gelachen en een prima dag gehad.
    Fijn, dat jullie het naar jullie zin hebben.

Groetjes,

Maria.

• 27 Mei 2010 - 14:35

Hermien:

Wat een mooie foto's, de natuur ziet er nog zo mooi uit. In de zomer ziet het er heel anders uit.
    Met zo'n lekkere temperatuur moet het fietsen wel lukken.

• 27 Mei 2010 - 19:15

Els:

Ziet er goed uit!

• 28 Mei 2010 - 07:02

Anneke En Karel:

Leuke en interessante foto's. Dat aquaduct lijkt ons wel een beetje lek.
    Fijne dagen verder. Het weer is in ieder geval beter dan hier.