Decadent gedrag - Reisverslag uit Todi, Italië van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Decadent gedrag - Reisverslag uit Todi, Italië van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Decadent gedrag

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

27 Mei 2011 | Italië, Todi

Hoi,

ja ja we hoppen van hotel naar hotel tegenwoordig. Wel pure noodzaak want in Todi is geen camping. Goed nieuws...het klimritme is helemaal terug. Dus niet meer zoals de eerste twee dagen met het snot voor de ogen bovenkomen, maar heel relaxed boven even stoppen, een slokje water drinken en weer verder. Nu over het decadente gedrag. We kiezen tegenwoordig hotels met zwembad. Dus na aankomst in Todi om een uur of 1 de rest van de middag aan het zwembad gelegen. Daarna pas de stad in en weer leuke dingen gezien. Lekker gegeten en nu naar bed (22.45). Vroeg he.

Groetjes vanaf het internetpoint van het hotel,
Lia en Frans

• 27 Mei 2011 - 21:01

Sandra:

Klinkt goed zo'n hotel met zwembad!! Hier was het geen zwembadweer de laatste twee dagen, maar volgende week komt de zon wel weer geloof ik. Fijn dat het klimmen weer beter gaat trouwens :-)
    Ik wandel inmiddels weer 30-45 minuten met de honden na een dag werken. Het gaat nog niet van harte maar er blijft verbetering in zitten!
    x Sandra

• 28 Mei 2011 - 07:15

Sandra H:

Wat klinkt dit allemaal weer heerlijk! Als een stel vrije vogels op pad en zien waar het schip strand. Dat zwembad maakt wat mij betreft deel uit van het ultime vakantie gevoel. Wie zegt dat je naast het afzien op de fiets, niet lekker bij mag komen aal het zwembad.
    Veel plezier nog!

• 28 Mei 2011 - 07:26

Lucienne:

Nou doe maar lekker deca hoor, geniet er maar van...hartstikke verdiend!
    Super dat het klimmen zo goed gaat...jammer dat jullie niet worden gevolgd door een camera ploeg zou jullie graag eens zien ploeteren (niet verkeerd bedoeld hoor)

ciao!!

• 28 Mei 2011 - 18:15

Bennelleke:

We zijn net 14 dagen thuis. Als we jullie verhalen lezen kriebelt het al weer bij ons. Geniet er maar heerlijk van.

• 28 Mei 2011 - 19:51

Chris En Francisca:

Heerlijk lijkt ons dat na zo'n klim lekker aan een zwembad liggen. Genieten jullie daar maar lekker van hoor!
    Groetjes xx

• 29 Mei 2011 - 12:54

Angela Kerkum:

Fijn dat het goed gaat met jullie! Gewoon genieten van het zwembad hebben jullie ook verdiend! Hier is het dit weekend verschrikkelijk koud, was met mijn oud colleg'as een weekend weg naar Noordwijk. Het strand wel gezien maar bijna weggewaaid! Geniet van jullie vakantie.
    Groetjes ook van Maria, Hermien en Angela

• 30 Mei 2011 - 15:49

Trees:

Beter kan toch bijna niet?
    Oscar heeft inmiddels het jachtseizoen weer geopend. De score staat op 4.
    Oja, en Zwolle heeft het net niet gered. Zo, nu kunnen jullie weer lekker verder genieten.

Groetjes,

Trees