Weer terug bij af - Reisverslag uit Capannole, Italië van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Weer terug bij af - Reisverslag uit Capannole, Italië van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Weer terug bij af

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

06 Juni 2011 | Italië, Capannole

Hoi,

zoals jullie uit de titel wel begrijpen zijn we weer terug op de startplaaats bij de auto. Vanuit Siena zijn we naar San Gimignano gefietst en hebben onderweg nog Colle Val d'Elsa bekeken. Een prachtig bergdorp en zo hoog dat ze er een lift naar toe hebben gemaakt. Daar ook een onweersbui gehad maar gelukkig konden we schuilen. Vanuit San Gimignano, het stadje met de vele torens, de volgende dag verder naar Radda in Chianti. Daar vielen we met de neus in de boter of beter gezegd de wijn. Er was daar een wijn proeverij aan de gang en we hebben natuurlijk ook meegedaan. 's avonds een concert meegemaakt op het dorpsplein van een harmonieorkest ondersteund door een operazangeres en zanger. Geweldig om mmee te maken in zo'n entourage. De volgende dag, zondag, een kort tochtje terug naar de auto. Het weer is wat raar. 's morgens heerlijk zonnig maar in de loop van de middag gaat het bewolken en meestal gevolgd door regen en onweer. Hier blijven we mogelijk tot zaterdag maar het kan ook zijn dat we nog naar het Lago di Trasimeno gaan. We zien wel.

Groetjes Lia en Frans

• 06 Juni 2011 - 13:03

Angela:

Zo het zware werk zit er voor jullie op. Lijkt me fantasttisch wat jullie allemaal zien en meemaken. Natuurlijk hebben jullie meegedaan met de wijnproeverij!!!! Nu maar wachten op Mike, Sandra en Yvette. De vluchtgegevens hebben wij al ontvangen. Geniet nog van een paar dagen rust lieve groet van Hermien en Angela

• 06 Juni 2011 - 13:35

Sandra:

Goed gedaan, lekker uitrusten nu!

• 06 Juni 2011 - 14:19

Trees:

Zo, de klus is geklaard. Als jullie je nu maar niet gaan vervelen. Ach, af en toe wijnproeven en genieten van plaatselijke voorstellingen dood de tijd.:). Straks wordt het weer rondsjouwen in Rome. Heeeel vermoeiend.
    Veel plezier nog.

Trees.

• 06 Juni 2011 - 17:46

Chris En Francisca:

Wat hebben jullie weer leuke dingen meegemaakt. Een concert en dan die wijnproeverij!
    En nu lekker uitrusten hoor. Zijn jullie in ieder geval lekker fit als Mike, Sandra en Yvette komen.
    Groetjes xx

• 06 Juni 2011 - 20:14

Sandra:

Mooi dat jullie het rondje weer vol hebben gemaakt! Nu nog lekker een paar dagen genieten op de camping voordat we allemaal in Rome zijn. Ik heb er zin in!
    x Sandra

• 07 Juni 2011 - 06:19

Anneke En Karel:

Hartstikke leuk en ook interessant wat jullie allemaal meemaken op deze toch wel actieve vakantie.
    Ook bijzonder leuk en gezellig dat jullie kinderen naar jullie toe komen.
    Dat hoor je niet vaak dat kinderen van die leeftijd nog met de ouders optrekken.
    Veel plezier verder.

• 07 Juni 2011 - 07:30

Fred:

Ja, dat valt nog niet mee dat vakantie vieren. Dan ga je vanzelf wel aan de drank.
    Hey, nog veel plezier samen en straks met de kinders.

• 07 Juni 2011 - 20:41

Lucienne:

beetje late reactie maar had het eventjes druk met andere dingen....super allemaal wat jullie presteren en die voorstelling echt gaaf, ik houd enorm van die Italiaanse sfeer...en ja natuurlijk lekker wijn proeven ha ha ha...wat leuk dat de kids jullie kant op komen...veel plezier dan maar met hen en blijf vooral genieten...
    liefs,