Bijna alles ingepakt. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Bijna alles ingepakt. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Bijna alles ingepakt.

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

18 Mei 2011 | Nederland, Zwolle

Na een dag afvragen moet dit ook mee of niet nu dan bijna alles ingepakt. We zijn er helemaal klaar voor. De bedoeling is om in 2 dagen naar de plaats van bestemming in Italië te rijden. Mogelijk wordt dat camping La Chiocciola waarvan we het adres hebben doorgekregen van de Famiglia Lo Franco, van de Fattoria La Vialla. Een naam die Carla en Frits toch iets moet zeggen!!! Gaan daar eens kijken of ze werkelijk in het echie ook zo goed kunnen koken zoals zij in hun receptenboek beweren. Of we daar echt gelijk al heen gaan zien we onderweg wel. Morgen dus eerst richting Oostenrijk en hopelijk vrijdag Italië in. Vanavond eerst nog even lekker uiteten om onze 35 jarige trouwdag een feestelijk tintje te geven en dan morgenochten om een uur of acht vertrekken.

Groetjes Lia en Frans

• 18 Mei 2011 - 15:27

Frans (uB):

Een fijne en smakelijke avond gewenst!
    En het allerbeste voor de komende 35 jaar!
    En om daarmee te beginnen: een goede reis en een behouden aankomst op die camping La Chiocciola van de Famiglia Lo Franco van de Fattoria La Vialla. (O.m.g. Staat dat allemaal op de richtingsbordjes?)
    Goed weer en veel plezier !
    Frans

• 18 Mei 2011 - 15:35

Angela Kerkum:

Fantastisch dat jullie gepakt klaar staan! Geniet van jullie vakantie maar wees voorzichtog vooral bij de afdalingen! We willen jullie weer heelhuids terug zien. Geniet vanavond van jullie feestelijk etentje
    Lieve groeten van Hermien en Angela

• 18 Mei 2011 - 15:51

Hannie Maas:

Hoi luitjes,
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Hij ligt mij nog vers in het geheugen.
    Wij zijn morgen op weg naar Zwitserland, wie weet zien we elkaar nog in Duitsland??
    Alvast een hele mooie reis gewenst en ik verheug me weer op jullie reisverslagen.

Groetjes,

Hannie

• 18 Mei 2011 - 17:48

Wieneke:

Van harte gefeliciteerd met jullie 35e trouwdag! Dat er nog maar véle mogen volgen. En een goede reis!

• 18 Mei 2011 - 17:48

Sandra:

Gezellige avond, een goeie reis naar Italië en alvast veel plezier daar!! Ik heb onze tickets geprint dus dat kan in ieder geval niet meer fout gaan. We zien elkaar in Rome!

x Sandra

• 18 Mei 2011 - 18:31

Aad En Erna:

Hoi Frans en Lia,van harte met jullie 35 jarige huwelijksdag.
    Een hele fijne vakantie gewenst en goede reis!

• 18 Mei 2011 - 19:42

Yvonne & Charles:

hoi Frans & Lia, hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag. Goede reis en wij zullen jullie via de digitale weg volgen. Geniet ervan !!

• 18 Mei 2011 - 20:48

Chris En Francisca:

Lekker gegeten? Zal best wel.
    Nogmaals een hele hele goede reis en verder veel plezier. Tot hoors!

• 18 Mei 2011 - 20:50

Lucienne:

Nog van harte gefeliciteerd met jullie 35 jarige trouwdag!! Super!
    wens jullie een heel goede reis...take care!
    liefs van lucienne

• 18 Mei 2011 - 21:22

Anneke En Karel:

35 jaar getrouwd! Prachtig dus en hierbij onze felicitaties. Wij wisten het niet anders hadden wij aan jullie wel eerder onze gelukwensen gezonden.
    Verder nogmaals een prettige vakantie toegewenst.
    N.B. Voor Italië geldt:
    LA VITA È BELLA

• 19 Mei 2011 - 07:30

Fred:

Net uitgezwaaid, het huis in de bocht wordt stil. Have fun!! Goede reis.

• 23 Mei 2011 - 06:41

Leo:

Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Ik ben heel benieuwd hoe het fietsen in Italië bevalt.
    Drink alleen van die lekkere wijnen als je nog een afdaling voor de boeg hebt.
    Veel plezier.