Na 2 dagen fietsen - Reisverslag uit Assisi, Italië van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu Na 2 dagen fietsen - Reisverslag uit Assisi, Italië van Frans Kerkum - WaarBenJij.nu

Na 2 dagen fietsen

Door: Lia en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

25 Mei 2011 | Italië, Assisi

Hoi, goede reis naar Italie gehad. Overnacht in Hopfensee met een geweldige onweersbui. Maar prima geslapen in het tentje. Volgende dag doorgereden naar Capannole en daar een paar dagen op de camping gestaan. Lekker rustig aan en lekker gezwommen. Vanaf maandag op de fiets. Eerste dag behoorlijk zwaar. Waren volledig af toen we op de camping waren. Hellingen van 12%. Volgende dag een iets andere route naar Assisi om de hellingen van 15% te mijden. Camping ligt boven de stad en dat was heel zwaar om er te komen. Vandaag, woensdag, gaan we Assisi bekijken. Zo zijn jullie weer op de hoogte.

Groeten uit een warm Assisi,
Lia en Frans

• 25 Mei 2011 - 09:52

Angela Kerkum:

Lieve help wat een zware tocht maken jullie! Wij zijn zeer benieuwd hoe jullie Assisi vinden. Wij zijn er nog nooit geweest maar wel veel van gehoord. Vandaag is het hier ook lekker weer wij gaan straks de tuin in!
    Sterkte met alle steile hellingen en wees voorzichtig lieve groet van Maria, Hermien en Angela

• 25 Mei 2011 - 11:25

Piet En Lia :

Dag Lia en Frans,

Jullie zijn weer goed bezig! Assisië zal jullie zeker bevallen. We zijn benieuwd of jullie boven of beneden Assisië gaan staan. In 2009 kampeerden wij hier "boven"de stad.
    Heel veel fietsplezier gewenst!
    Wij vertrekken woensdag 1 juni a.s. voor een fietsrondreis door Zuid-Engeland.

Het allerbeste gewenst!

Piet en Lia Appeltern

• 25 Mei 2011 - 11:41

Trees:

Oh, oh, begin dan ook wat rustig aan. Niet meteen die bergen op willen. Eerst wat conditie kweken. Of zijn daar geen heuvels? Nou, in ieder geval hebben jullie prima weer. Nu een dagje van de fiets en dan er weer vol tegenaan. Of hebben jullie nu erge spierpijn?
    Groetjes,
    Trees

• 25 Mei 2011 - 12:10

Anneke En Karel:

Assisi, daar komt toch oorspronkelijk de Heilige Franciscus vandaan?
    Zie je daar nog herinneringen aan hem?

Geniet maar van het fijne weer hoewel zo'n 26 graden zoals vandaag wel een beetje teveel van het goede lijkt wanneer je je moet inspannen.
    Het beste maar weer.

• 25 Mei 2011 - 15:46

Sandra:

Jullie zijn weer lekker fanatiek begonnen zo te lezen. Wel lekker om dan vandaag de loopspieren te gebruiken ipv op de fiets te zitten. Ik hoop dat jullie mooie dingen hebben gezien vandaag. Ik ga nu nog even met de honden van het mooie weer hier genieten.
    x Sandra

• 25 Mei 2011 - 20:29

Lucienne:

ja ja wat een fanatieke start nou weer....heftig hoor die hellingen. Ben nooit in die buurt geweest maar heb wel mooie verhalen gehoord ooit van mijn ouders (die gingen daar niet fietsen hoor)..nou geniet maar van al dat moois...liefs

• 25 Mei 2011 - 20:37

Chris En Francisca:

Leuk om weer wat over jullie te lezen.
    Is Assisi mooi?
    Veel plezier weer verder!
    Groetjes xx